Пошуковий запит: (<.>A=Зелінський В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Зелінський В. Між титаном і вепром [Електронний ресурс] / В. Зелінський // Філософська думка. - 2014. - № 3. - С. 63-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Philos_2014_3_7
|
2. |
Біліченко В. В. Формування раціональної структури підприємств автосервісу [Електронний ресурс] / В. В. Біліченко, С. В. Цимбал, В. Й. Зелінський, В. С. Грех // Наукові нотатки. - 2016. - Вип. 55. - С. 26-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2016_55_6
|
3. |
Борисюк Д. В. Методика розрахунку економічної ефективності впровадження технічного діагностування тракторів [Електронний ресурс] / Д. В. Борисюк, В. Й. Зелінський // Економіка. Фінанси. Менеджмент: актуальні питання науки і практики. - 2017. - № 5. - С. 135-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efmapnp_2017_5_13
|
4. |
Нагорна О. Б. Фізична реабілітація після спортивних травм [Електронний ресурс] / О. Б. Нагорна, В. М. Зелінський // Реабілітаційні та фізкультурно-рекреаційні аспекти розвитку людини. - 2017. - № 2. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rehrec_2017_2_12
|
5. |
Овсак О. П. Особливості формування асортиментної політики виробничого підприємства [Електронний ресурс] / О. П. Овсак, О. П. Назаренко, В. В. Зелінський // Інфраструктура ринку. - 2019. - Вип. 34. - С. 149-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2019_34_23
|
6. |
Борисюк Д. В. Математична модель ударно-спускового механізму пістолета Макарова як об'єкта діагностування [Електронний ресурс] / Д. В. Борисюк, В. В. Біліченко, В. Й. Зелінський // Вісник машинобудування та транспорту. - 2019. - № 1. - С. 15-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmbt_2019_1_5
|
7. |
Барановський В. М. Математична модель діагностування системи вприскування палива "Mono-Jetronic" [Електронний ресурс] / В. М. Барановський, А. В. Спірін, В. Й. Зелінський, В. С. Наляжний // Вісник машинобудування та транспорту. - 2018. - № 1. - С. 10-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmbt_2018_1_4
|
8. |
Борисюк Д. В. Математична модель ударно-спускового механізму автомата Калашникова як об'єкта діагностування [Електронний ресурс] / Д. В. Борисюк, В. В. Біліченко, В. Й. Зелінський // Вісник машинобудування та транспорту. - 2018. - № 2. - С. 4-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmbt_2018_2_3
|
9. |
Григус І. М. Фізична реабілітація пацієнтів після спортивних травм [Електронний ресурс] / І. М. Григус, В. М. Зелінський // Реабілітаційні та фізкультурно-рекреаційні аспекти розвитку людини. - 2019. - № 4. - С. 13-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rehrec_2019_4_4
|
10. |
Зелінський В. М. Профілактика травм стегна у футболістів [Електронний ресурс] / В. М. Зелінський, І. М. Григус, Д. Скальскі // Реабілітаційні та фізкультурно-рекреаційні аспекти розвитку людини. - 2019. - № 5. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rehrec_2019_5_3
|
11. |
Борисюк Д. В. Математична модель автоматизації процесу діагностування двигунів внутрішнього згорання сімейства ЯМЗ-238 [Електронний ресурс] / Д. В. Борисюк, В. Й. Зелінський, І. В. Твердохліб, Ю. А. Полєвода // Техніка, енергетика, транспорт АПК. - 2021. - № 4. - С. 12–23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tetapk_2021_4_4
|
12. |
Борисюк Д. В. Математична модель автоматизації процесу діагностування ведучих мостів автомобілів "КАМАЗ" [Електронний ресурс] / Д. В. Борисюк, В. Й. Зелінський, І. В. Твердохліб, Ю. А. Полєвода // Техніка, енергетика, транспорт АПК. - 2022. - № 2. - С. 15-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tetapk_2022_2_4
|
13. |
Борисюк Д. В. Причинно-наслідкові зв'язки параметрів основних ресурсних груп двигунів ЯМЗ-236/238 [Електронний ресурс] / Д. В. Борисюк, В. Й. Зелінський, А. В. Спірін, І. В. Твердохліб // Техніка, енергетика, транспорт АПК. - 2022. - № 4. - С. 16-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tetapk_2022_4_4
|
14. |
Борисюк Д. В. Функціонально-вартісний аналіз системи "Valvetronic" двигунів "N-серії" автомобілів "BMW" [Електронний ресурс] / Д. В. Борисюк, В. Й. Зелінський // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2023. - № 1. - С. 72-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2023_1_12 Функціонально-вартісний аналіз є евристичним методом виявлення можливостей зниження вартості та поліпшення якості об'єкта, що аналізується, як функціонально орієнтована система на всіх стадіях його життєвого циклу. Предметом функціонально-вартісного аналізу є сукупність функцій досліджуваного об'єкта і витрати на їх забезпечення. Об'єктом функціонально-вартісного аналізу можуть бути: виріб, технологічний процес, організаційна структура, метод управління, тобто будь-яке інженерно-економічне рішення, яке потребує витрат ресурсів і передбачає багатоваріантність здійснення. Різні об'єкти функціонально-вартісного аналізу мають свої особливості стосовно проведення аналітичної роботи, і водночас між ними є багато спільного в проведенні функціонально-вартісного аналізу, зокрема правила функціонального моделювання, методів пошуку рішень, оцінки якості виконання функцій і визначення витрат на їх здійснення. Проведено функціонально-вартісний аналіз системи "Valvetronic" двигунів "N-серії" автомобілів "BMW". Розроблено функціональну модель системи "Valvetronic" двигунів "N-серії" автомобілів "BMW" та класифікацію функцій її функціональної моделі. Подано класифікацію функцій функціональної моделі системи "Valvetronic" двигунів "N-серії" автомобілів "BMW". Визначено коефіцієнт корисності системи "Valvetronic" двигунів "N-серії" автомобілів "BMW" шляхом побудови матриці пріоритетів за відомою методикою розрахунку. Узагальнювальний критерій витрат в проектуванні технічних чи виробничих систем враховує витрати на всіх етапах життєвого циклу системи, для оцінки яких побудовано матрицю витрат системи "Valvetronic" двигунів "N-серії" автомобілів "BMW", з якої визначають коефіцієнт витрат. Побудовано діаграму корисності функцій системи "Valvetronic" двигунів "N-серії" автомобілів "BMW", діаграму ранжування функцій системи відносно коефіцієнта корисності, функціонально-вартісну діаграму системи, діаграму витрат функцій системи, діаграму ранжування функцій системи відносно коефіцієнта витрат, діаграму значень показника функціональної вартості функцій системи, діаграму ранжування функцій системи відносно показника функціональної вартості. За цими діаграмами визначено функції системи "Valvetronic" двигунів "N-серії" автомобілів "BMW", що мають позитивний функціонально-вартісний показник та найбільший рейтинг із розглянутих функцій. Операції або функції, що мають найбільший функціонально-вартісний показник і ранг є тими операціями, вдосконалення яких веде до подальшого розвитку системи або досягнення мети аналізу.
|